FAQ (usein kysyttyä)

Mikä on Bubbleroom?
Bubbleroom on Ruotsin nopeimmin kasvava muotisivusto. Sen perusti yrittäjä Svante Tegnér. Sivustomme on tarkoitettu kaikille, jotka pitävät vaatteista ja muodista. Olemme täysin ruotsalainen yritys ja kuulumme Halens-konserniin. Pääkonttorimme ja varastomme sijaitsevat Boråsissa, noin 60 km itään Göteborg.

Bubbleroomin tekee ainutlaatuiseksi valikoimamme - meillä on erityylisiä vaatteita ja kaikille kukkaroille sopivia, aina edullisista keskihintaisiin ja luksustuotteisiin. Mallistomme vaihtuu nopeasti ja uutuksia tulee päivittäin valikoimaamme. Jos haluat tietää enemmän Bubbleroomista, vastaamme mielellämme kysymyksiisi osoitteessa asiakaspalvelu@bubbleroom.com

Koska saan laskuni?
Lasku lähetetään sinulle ostostasi seuraavana kuukautena. Jos teit monta tilausta samana kuukautena, ne laskutetaan samassa laskussa. Esimerkki: tammikuussa tehdyt ostokset laskutetaan helmikuun puolivälissä lähetetyssä laskussa. Lasku on tällöin maksettava helmikuun lopussa.

Tärkeää: on hyvä tietää, että meillä on ns. väliaika joka kuun alussa. Tämä tarkoittaa, että joissakin tilanteissa kuun alussa tekemäsi tilaukset saatetaan laskuttaa jo saman kuun laskussa kuun lopussa.

Onko teillä vähimmäisostomäärää?
Meillä on vähimmäisostoraja 10 €

Mitkä ovat maksuvaihtoehdot?
Tällä hetkellä voit maksaa luottokortilla – VISA ja Mastercard. Voit käyttää vain luottokorttia, joka on myönetty sinulle siinä maassa, missä teet tilauksesi.

Tarjoamme maksutapana myös PayPalia, Bubbleroom-laskua ja Bubbleroom osamaksutiliä. Laskutusmaksu on tällä hetkellä 2,90 €.

Tällä hetkellä käytössämme ei ole postiennakkoa maksutapana.

Mitä toimitustapoja Bubbleroom käyttää?
Pakettisi toimitetaan yhteistyössä Itellan kanssa.

Bubbleroom tekee myös yhteistyötä Svenska Posten -yrityksen kanssa (Ruotsin postipalvelu) ja käytämme heidän palveluistaan 1-luokan lähetystä useimpiin maihin maailmassa.

Mitä toimitus maksaa minulle?
Rahtimaksu on vain 3,95 €.

Mitkä ovat toimitusajat?

Toimitukset lähtevät varastoltamme 2-5 työpäivän kuluttua tilauksen tekemisen jälkeen.Joillakin tuotteilla saattaa olla pidempi toimitusaika korkeasesongin tai suurten tilausmäärien takia. Teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksesi niin nopeasti kuin mahdollista.

Tilattavilla tavaroilla, jotka ovat yhteistyökumppaneidemme varastoissa, on eri toimitusajat, Toimitusajat ilmoitetaan jokaisen tilauksen yhteydessä. Toimitusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin toimittajamme on luvannut toimittaa tuotteen varastoomme pakattavaksi yhteen niiden tavaroiden kanssa, jotka olet tilannut omasta varastostamme.
Emme vastaa tuotteiden loppumisesta tai varastomäärävirheistä, joita saattaa tapahtua.

Voinko pyytää pikatoimitusta, jotta saisin tavarani nopeammin kuin normaaliin toimitusaikaan?
Tällä hetkellä et, mutta toimitusaikamme ovat joka tapauksessa nopeita!

Mistä saan pakettini?
Pakettien toimitusaika on 2-5 päivää varastoltamme riippuen asuinpaikastasi ja tomittajan lähetysajoista. Bubbleroom vastaa tuotteen toimituksesta varastostamme Sinua lähimpään toimituspaikkaan. Jos sinulla on kysyttävää paketistasi, ota yhteys asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@bubbleroom.com


Mitä tapahtuu, jos lähetyksessäni on kiellettyjä tuotteita?
Asiakkaiden tulee ottaa yhteys paikalliseen tulliin saadakseen tietoa omissa maissaan kielletyistä tuotteista. Laki vaatii, että me ilmoitamme todellisen sisällön ja arvon kaikista lähetyksistämme. Me emme voi ottaa vastaan pyyntöjä muuttaa tullausarvoja ja/tai lähetysten sisältötietoja. Jos jostakin syystä paikalliset tulliviranomaisesi takavarikoivat joitakin tuotteita tilauksestasi, ei Bubbleroom ole vastuussa uusien tuotteiden lähettämisestä tai takavarikoitujen tuotteiden korvaamisesta.


Mistä tiedän mikä koko minun tulisi tilata?
Pääsääntöisesti kokomme ovat eurooppalaisia numerokokoja, esim. 36. Meillä on myös monia tuotteita, jotka on merkitty kansainvälisellä kirjainkoolla, esim. XS, S, M jne. Katso kokotaulukkojamme, joista näet eri kokojen mitat. Ne ovat yleisluontoisia, mutta niistä voi olla apua.
Helpottaaksemme valintaasi, muutamme joskus joitakin vaikeasti tulkittavia kokoja kansainvälisiksi kokomerkinnöiksi. Ne näkyvät sulkujen sisällä vaatteessa olevan kokomerkinnän jälkeen. Jos olet epävarma siitä, mikä koko sinun tulisi tilata, ota yhteys meihin osoitteessa asiakaspalvelu@bubbleroom.com. Älä unohda mainita mistä vaatteesta on kysymys. Voit liittää viestiisi linkin kyseessäolevaan vaatteeseen.

Miksi tarjolla ei ole minun kokoani?
Jos et löydä omaa kokoasi, se on loppuunmyyty. Meillä on sesonkitavaroita ja pääsääntöisesti emme saa enää lisää samaa kokoa, jos se loppuu.

Olen rekisteröitynyt jäsen. Miksi tietoni eivät tule esiin tilausta tehdessäni?
Pyydämme sinua täyttämään osoite- ja yhteystietosi huolellisesti tilatessasi ja rekisteröityessäsi, osittain helpottaaksemme postinkulkua osittain saadaksemme helposti yhteyden sinuun. Muussa tapauksessa emme voi taata, että tietosi tulevat automaattisesti esiin tilauksen yhteydessä, kuten tavallisesti tapahtuu.

Onko Bubbleroomilla tavallista myymälää tai tuoteluetteloa?
Ei, me olemme puhtaasti verkkokauppa.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
Jos et nouda lähetysta etkä myöskään ilmoita meille että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi perimme siitä toimitus- ja palautuskulut 15€.


Voinko vaihtaa tavaroita?
Kyllä Voit tehdä sen tekemällä itse täysin uuden tilauksen. Uusi tilaus sisältää myös uudet postituskulut. Tämä vähentää riskiä siitä, että tuotteet joihin haluat vaihtaa tilaamasi tavarat, olisi myyty loppuun silloin, kun palautuksesi tulee meille. Tästä syystä vaihtoa ei oikeasti tapahdu, eikä palautustasi käsitellä osittaisena maksuna uudesta tilauksestasi.





Yhteystiedot Sähköposti:

asiakaspalvelu@bubbleroom.com