Palautukset ja vaihdot


Peruutusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä siitä kun olet saanut tilausvahvistuksen ja tuotteet. Peruutuksen voit tehdä siten, että lähetät meille säädetyssä määräajassa (14 päivää) ilmoituksen halustasi käyttää peruutusoikeuttasi ja lähetät tuotteen takaisin meille. Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotetta postista, tulee sinun ilmoittaa siitä meille (katso tarkemmin lunastamaton paketti). Voit peruuttaa ostosi myös siinä tapauksessa, että yksi tai useampi tuotteista toimitetaan jälkitoimituksena tai sille annetaan uusi toimitusaika.
Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos tuotetta on käytetty tai muutettu vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä.


Lataa peruuttamislomake tästä

Peruutusoikeuden käyttäminen
Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Ihon- ja hiustenhoitotuotteet sekä meikit ja parfyymit tulee palauttaa avaamattomissa pakkauksissa. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua.


Palautus ja vaihto
Tuotteen voi paluttaa tai vaihtaa samanlaiseen tai erilaiseen tuotteeseen.
Palauta tuote käyttämättömänä. Liitä mukaan palautuslista arvostamme jos ilmoitat palautuksen syyn. Liimaa pakettiin valmiiksipainettua osoitelappu joka on lähetyslistassa.

Vaihto-oikeus
Sinulla on oikeus vaihtaa tuote, emme kuitenkaan vaihda ihon- tai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa.

Palautus- tai vaihto-oikeuden käyttö
Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään
alkuperäisessä pakkauksessa. Palauta kaikki osat, vaikka ne olisivat rikkinäisiäkin. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua (postimaksu maksettu/asiakaspalautus).
Sinulla on oikeus vaihtaa tuote, emme kuitenkaan vaihda ihon tai hiustenhoitotuotteita emmekä meikkejä tai parfyymisettejä hygieenisistä syistä jos ne
palautetaan rikkinäisissä pakkauksissa.
Jos kyseessä on vaihto tai palautus olet sinä vastuussa kuljetuksesta. Säilytä takuu/lähetyslista kunnes palautus on käsitelty. Lähetyslistassa on palautuskollin numero jota tulee käyttää mahdollisten reklamaatioiden yhteydessä. Jos olet tilannut enemmän kuin yhden tuotteen mutta et palauta niitä kaikkia emme korvaa rahtimaksua sillä toimituskulut ovat samat riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä.



Lunastamaton paketti
Jos et nouda tilaamaasi tuotetta tai ilmoita meille käyttäväsi peruutusoikeuttasi veloitamme sinulta käsittelymaksun, palautusmaksun sekä käsittelykustannukset yhteensä 15 €.


Peruutusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa, ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä. Peruutusoikeus lasketaan siitä päivästä kun olet vastaanottanut tilauksessa olevan tuotteen/tuotteet. Peruutuksen voit helpommin tehdä täyttämällä paketissa olevan palautuslomakkeen ja lähettämällä sen palautettavien tuotteiden kanssa meille takaisin. Jos et halua käyttää palautuslomaketta, voit käyttää peruutusoikeuttasi säädetyn määräajan (14 päivää) sisällä lähettämällä viestin asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@bubbleroom.com Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi sekä asiakasnumerosi ja henkilötunnuksesi. Palautettavien tuotteiden tulee olla hyvässä kunnossa ja hyvin pakattuja, alkuperäisessä pakkauksessa.

Peruutusoikeuden käyttö
Takaisinmaksu (sisältäen tuotteiden normaalihintaisen toimitusmaksun) tehdään ensi tilassa ja viimeistään 14 päivää siitä kun olet ilmoittanut haluavasi käyttää peruutusoikeutta. Käytämme takaisinmaksuun samaa maksutapaa, mitä käytit tilatessasi. Tästä ei aiheudu sinulle mitään lisäkustannuksia. Meillä on oikeus pidättää takaisinmaksu siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet todistettavasti lähettänyt tuotteet takaisin.
Sinun on palautettava tuotteet 14 päivän sisällä siitä, kun olet ilmoittanut halustasi käyttää peruutusoikeutta. Kaikkiin lähetyksiimme on liitetty valmiiksi maksettu osoitelappu jota voit käyttää tuotteiden palautukseen. Käyttäessäsi peruutusoikeutta olet asiakkaana velvoitettu maksamaan lähetyksen. Jos käytät palautukseen paketissa olevaa palautuslomaketta on maksu xx €. Tuolloin maksu vähennetään automaattisesti summasta joka sinulle palautetaan. Jos tuotetta on käytetty tai muutettu, on meillä on oikeus vähentää palautuksesta tuotteen arvon alenemisesta johtuva kustannus.


Alennukset

Tarjouskoodit ovat voimassa ainoastaan yhden tilauksen yhteydessä. Tarjouskoodeja ei voi käyttää vaihdoissa tai tulevissa tilauksissa.

Emme voi lisätä tarjouskoodia jälkikäteen tilaukseen. Muista kirjoittaa tarjouskoodi sille varattuun ruutuun tilauksen yhteydessä ja klikkaa "OK".

Tarjoussumma vähennetään summasta. Jos palautat tarjouskoodilla ostettuja tuotteita, sinulle palautetaan sama summa mitä olet maksanut tuotteista alennuksen kanssa.


Reklamaatiot

Jos saamassasi paketissa on vaurioita, tee valitus asiasta noutopaikkaasi. Jos huomaat vauriot vasta avattuasi paketin kotona, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse saadaksesi lisäohjeita. Bubbleroom korvaa lähetyskulut vaurioituneesta tai väärin toimitetusta paketista.
Huomioithan, että sinun pitää tehdä kokonaan uusi tilaus kotisivuillamme, jos haluat uuden tuotteen virheellisen tai väärän tuotteen tilalle. Toisin sanoen, kun olet palauttanut tuotteet, pyydämme sinua tekemään kokonaan uuden tilauksen kotisivuillamme. Me maksamme toimituskulut näissä tilanteissa.

Bubbleroom ei vastaa tuotteiden katoamisesta palautuslähetyksen aikana.

Yhteystiedot Sähköposti:

asiakaspalvelu@bubbleroom.com