Reklamaatio

Olen saanut viallisen tuotteen, miten toimin?
Miten ikävää! Pyrimme siihen, että jokainen lähettämämme tuote olisi täydellisessä kunnossa. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä.

Tuotteeni on vahingoittunut käytön jälkeen, mitä teen?
Sinulla on aina oikeus tehdä reklamaation 3 vuoden sisällä, mikäli tuote on vahingoittunut tai viallinen. Tehdessäsi reklamaation, suosittelemme olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä joko sähköpostitse asiakaspalvelu@bubbleroom.com tai soittamalla 09 8566 8307.
Palautusosoitteemme on Bubbleroom, Elektronikhöjden, 175 17 Järfälla.

Mitä tapahtuu, kun lähetän tuotteen reklamaationa?
Reklamaatio-osastomme arvioi lähettämäsi tuotteen ja tulet saamaan sähköpostitse viestin, kun reklamaatio on käsitelty. Olemme aina sinuun yhteydessä, mikäli meillä on kysyttävää.

Mitä tapahtuu, kun lähetän tuotteen reklamaationa?
Reklamaatio-osastomme arvioi lähettämäsi tuotteen ja tulet saamaan sähköpostitse viestin, kun reklamaatio on valmis. Olemme sinuun yhteydessä, mikäli meillä on kysyttävää.

Onko minun maksettava mitään, kun palautan viallisen tuotteen?
Ehdottomasti ei, kattamme kaikki kulut.

En ole tyytyväinen, miten olette käsitelleet reklamaation, mitä voin tehdä?
Mikäli emme tule yhteisymmärrykseen, johon voisit olla tyytyväinen, on sinulla mahdollisuus viedä asian eteenpäin kuluttajariitalautakuntaan.

Voit tutustua valituksen teko-ohjeisiin täältä: www.kuluttajariita.fi
Voit myöskin käyttää EU-komission verkkovälitteisen riidanratkaisuportaalin, jonka löydät osoitteesta:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Tarkemmat tiedot löydät Ostoehdoistamme.

ASIAKASPALVELU

asiakaspalvelu@bubbleroom.com
09 8566 8307

Arkisin 08.00-21.00
Lauantai 10.00-15.00
Sunnuntai 10.00-15.00