Reklamaatio

Olen saanut viallisen tuotteen, miten toimin?
Miten ikävää! Pyrimme siihen, että jokainen lähettämämme tuote olisi täydellisessä kunnossa. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä.

Tilaamani tuote on vaurioitunut käyttöönoton jälkeen, miten toimin?
Sinulla on aina oikeus reklamointiin, mikäli tuote on vioittunut tai vääränlainen. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin autamme sinua.

Mitä tapahtuu, kun lähetän tuotteen reklamaationa?
Reklamaatio-osastomme arvioi lähettämäsi tuotteen ja tulet saamaan sähköpostitse viestin, kun reklamaatio on valmis. Olemme sinuun yhteydessä, mikäli meillä on kysyttävää.

Tarkemmat tiedot löydät Ostoehdoistamme.

ASIAKASPALVELU

asiakaspalvelu@bubbleroom.com
09 8566 8307

Arkisin 08.00-21.00
Lauantai 10.00-15.00
Sunnuntai 10.00-15.00