Tilaus

En ole saanut tilausvahvistusta?
Tarkista roskapostisi ensin. Ole meihin yhteydessä, mikäli et ole saanut vahvistustasi 24h sisällä, niin tarkastamme tilauksesi tilanteen.

Tein virheen tilausta tehdessä, voitteko auttaa minua?
Totta kai! Ole meihin yhteydessä pikimmiten, niin autamme sinua.

Ostoskoriin lisäämäni tuote olikin loppuunmyyty, miksi?
Tuotteen lisääminen ostoskoriin ei valitettavasti varaa kyseistä tuotetta. Joku muu on saattanut viedä ostoksensa loppuun ennen sinua.

Miksi toimituskulu näkyy tilauksessani, vaikka tilaukseni arvo on yli 139€?
Kokeile ensin selaimen uudelleen käynnistämistä. Muutoin voit myös tarkistaa tilausvahvistuksesi ja mikäli toimituskulu vieläkin ovat mukana, pyydämme sinua olemaan meihin yhteydessä.

Tarkemmat tiedot löydät Ostoehdoistamme.

ASIAKASPALVELU

asiakaspalvelu@bubbleroom.com
09 8566 8307

Arkisin 08.00-21.00
Lauantai 10.00-15.00
Sunnuntai 10.00-15.00