Toimitus

Missä pakettini on?
Kun pakettisi lähetetään meiltä, saat sähköpostitse vahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimitustasi. Paketin saavuttua postitoimipaikkaan tulet saamaan puhelimeesi saapumisilmoituksen.

En ole saanut toimitusvahvistusta?
Lähetämme aina toimitusvahvistuksen sähköpostitse. Olethan meihin yhteydessä, mikäli et ole saanut vahvistustasi luvattuun aikaan.

Lähetyksestäni puuttuu tuotteita, miksi?
Näin ei saisi tapahtua. Valitettavasti vahinkoja kuitenkin saattaa sattua pakkaus vaiheessa, ja autamme sinua tietysti heti asian suhteen, joten olethan meihin yhteydessä.

Olen saanut väärän tuotteen, miten toimin?
Näinkään ei saisi tapahtua! Olethan meihin heti yhteydessä, niin autamme sinua.

Voinko päättää toimitusosoitteeni?
Mikäli teet ostoksesi laskulle, toimitamme ainoastaan maistraattiin ilmoittamaasi osoitteeseen. Jos teet ostoksesi maksamalla suoraan kortilla tai suoramaksulla, voit itse valita toimituspaikan.

Voinko tilata tuotteeni pikakuljetuksella?
Valitettavasti et. Pyrimme kuitenkin toimittamaan pakettisi mahdollisimman nopeasti.

Voinko päättä mihin postitoimipaikkaan lähetykseni toimitetaan?
Kyllä, ilman muuta! Kassalla voit valita postinumerosi lähimmät noutopisteet.

Mitkä ovat toimitustapanne?
Standard
Toimitus kestää 2-5 arkipäivää. Pakettisi toimitetaan valitsemaasi toimituspaikkaan. Toimitus maksaa 4,50€, maksuttoman toimituksen saat tilauksesi arvon ylitettyä 139€.

Mitä tapahtuu, mikäli en nouda pakettiani?
Jos et lunasta pakettiasi postista, ilmoittamatta siitä meille, sinulta tullaan veloittamaan 15€. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat perua tilauksesi, autamme sinua mielellämme!

Tarkemmat tiedot löydät Ostoehdoistamme.

ASIAKASPALVELU

asiakaspalvelu@bubbleroom.com
09 8566 8307

Arkisin 08.00-21.00
Lauantai 10.00-15.00
Sunnuntai 10.00-15.00